POZOR..POZOR ! 🌹 Ku každej objednávočke Vám pribalíme vzorček ZDARMA + pri objednávkach nad 50.-eur 1X15ml, 100.-eur .. 2x15ml, 150.-eur .. 3x15ml atd. mini parfumiky ZDARMA ! 👌 TEŠÍME SA NA VÁS a VIDÍME SA V MAILOCH a u KOŠICOCH :) aj OSOBNE. 👋🤚👋
Logo
Objednávky aj cez SMS
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 39 € a máte dopravu ZADARMO
Blog
SVADBA .. Budem sa vydávať ! Alebo - aký parfém sa hodí neveste?
27.04.2022
SVADBA .. Budem sa vydávať ! Alebo - aký parfém sa hodí neveste?
Patríte k tým, ktoré ten ich Deň D ešte len čaká a potrebujete inšpiráciu ? Alebo ho už máte za sebou ale milujete skúšať stále nové a nové nežné, žen... čítať celé
TRENDY V PARFUMÉRSKOM SVETE JAR/LETO 2022
22.03.2022
TRENDY V PARFUMÉRSKOM SVETE JAR/LETO 2022
Je to tu! Síce pomaly, ale isto sa jar zakráda za rohom. Pri troške šťastia už onedlho odhodíme respirátory, možno aj rúška. Asi všetci sa už nevieme ... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

OBJEDNÁVKY JE MOŽNÉ

ROBIŤ AJ CEZ :

yodeyma.parfemy

@gmail.com

 

  1. Úvod
  2. Reklamačný poriadok / REKLAMÁCIA
Reklamačný poriadok / REKLAMÁCIA

6 Reklamačný poriadok / REKLAMÁCIA

6.1    Prevádzkovateľ zodpovedá Spotrebiteľovi, že Tovar je pri prevzatí bez vád. To neplatí ak je predmetom Kúpnej zmluvy tovar s vadami, ktoré je Prevádzkovateľ, ak sú mu známe, alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti mu mali byť známe, povinný oznámiť Spotrebiteľovi.

6.2    Ak obsahuje Tovar vady, má Spotrebiteľ právo požadovať dodanie nového Tovaru bez vád, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané, alebo pokiaľ bol predmetom Kúpnej zmluvy Tovar s vadami, ktoré Prevádzkovateľ, ak mu boli vady známe, alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti mali byť známe, oznámil Spotrebiteľovi. Pokiaľ sa vada týka iba súčasti Tovaru, môže Spotrebiteľ požadovať len výmenu danej súčasti tovaru; ak to nie je možné, má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy vyplnením formulára    REKLAMÁCIA 

a nasledným odoslaním na yodeyma.parfemy@gmail.com 

alebo doporučným listom na adresu sídla :

Alena Lejková PARFUMÉRIA a DOPLNKY

Šoltésovej 502/8

040 01 Košice-Juh.

6.3    Právo na dodanie nového Tovaru, alebo výmenu súčasti tovaru má Spotrebiteľ aj v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže daný Tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takomto prípade má Spotrebiteľ právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť.

6.4    Ak Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy neodstúpi alebo si neuplatní právo na dodanie nového Tovaru bez vád, ani na výmenu , môže požadovať primeranú zľavu z ceny Tovaru. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z ceny Tovaru aj v prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať nový Tovar bez vád,  ako aj v prípade, že Prevádzkovateľ nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo ak by zjednanie nápravy spôsobilo Spotrebiteľovi značné obtiaže.

6.5    Právo z vadného plnenia Spotrebiteľovi neprináleží, pokiaľ Spotrebiteľ pred prevzatím Tovaru vedel, že Tovar má vadu, alebo pokiaľ Spotrebiteľ vadu sám spôsobil.

6.6    Zodpovednosť Prevádzkovateľa za vady Tovaru sa nevzťahuje na opotrebenie Tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, pri Tovare predávanom za nižšiu kúpnu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia kúpna cena dohodnutá, pri použitom Tovare na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú Tovar mal pri prevzatí Spotrebiteľom, alebo ak to vyplýva z povahy Tovaru.

6.7    Ak je na Tovar poskytovaná záruka, Spotrebiteľ má právo uplatniť zodpovednosť z vadného plnenia v záručnej dobe.

6.8    Na žiadosť Spotrebiteľa je Prevádzkovateľ povinný poskytnúť Spotrebiteľovi záručný list. Ak to povaha Tovaru umožňuje, postačuje namiesto záručného listu vydať Spotrebiteľovi doklad o zakúpení Tovaru.

6.9    Reklamácia Tovaru, vrátane odstránenia vád daného Tovaru, musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Prevádzkovateľ so Spotrebiteľom nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má Spotrebiteľ rovnaké práva, akoby sa jednalo o podstatné porušenie Zmluvy.

6.10    Lehota na vybavenie reklamácie neplynie v prípade, že Prevádzkovateľ neobdržal od Spotrebiteľa všetky podklady potrebné pre vybavenie danej reklamácie, a to do doby, než budú dané podklady dodané.

6.13    V prípade výmeny Tovaru je Spotrebiteľ povinný poškodený tovar zaslať Prevádzkovateľovi, ktorý mu objedná nový, nepoškodený a následne odošle

Novinky z nášho blogu

SVADBA .. Budem sa vydávať ! Alebo - aký parfém sa hodí neveste?
27.04.2022
SVADBA .. Budem sa vydávať ! Alebo - aký parfém sa hodí neveste?
Patríte k tým, ktoré ten ich Deň D ešte len čaká a potrebujete inšpiráciu ? Alebo ho už máte za sebou ale milujete skúšať stále nové a nové nežné, žen... čítať celé
TRENDY V PARFUMÉRSKOM SVETE JAR/LETO 2022
22.03.2022
TRENDY V PARFUMÉRSKOM SVETE JAR/LETO 2022
Je to tu! Síce pomaly, ale isto sa jar zakráda za rohom. Pri troške šťastia už onedlho odhodíme respirátory, možno aj rúška. Asi všetci sa už nevieme ... čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Osobný odber Obchod
  • ALŽBETINA 11
  • (od hlavnej, smer Dominikánske nám.)
  • KOŠICE stare mesto
  • 040 01
      Map
Kontakty .. Eshop
Logo
YODEYMA-PARFEMY.sk
Alena Lejková
Nonstop
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk