POZOR..POZOR ! 🌹 . Ku každej objednávočke Vám pribalíme DARČEKY ! Pri objednávkach od 20.-eur 1X15ml, nad 50.-eur 2x15ml, nad 100.-eur .. 3x15ml, 150.-eur .. 4x15ml atd. mini parfumiky .......... testery .. ZDARMA ! 👌 TEŠÍME SA NA VÁS a VIDÍME SA V MAILOCH a u KOŠICOCH :) aj OSOBNE. 👋🤚👋
Logo
Objednávky aj cez SMS
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 39 € a máte dopravu ZADARMO
Blog
Niečo a nás a ako sa cítiť krásne a štýlovo s parfémami z nášho e-shopu 
20.01.2023
Niečo a nás a ako sa cítiť krásne a štýlovo s parfémami z nášho e-shopu 
" Móda nie je len o oblečení a doplnkoch, ale aj o vôni, ktorá vás sprevádza celý deň " Parfémy sú dôležitou súčasťou vašej image a môžu vám pomôcť ... čítať celé
TOP produkty 2022
28.12.2022
TOP produkty 2022
Milí zákazníci, radi by sme vám bližšie predstavili naše najpredávanejšie produkty v uplynulom roku. Snáď vám to bude inšpiráciou pri výbere nového pa... čítať celé
Tipy na vianočné darčeky pre dámy
10.11.2022
Tipy na vianočné darčeky pre dámy
A je to tu! Vianoce sa nezadržateľne blížia a aj my vám chceme priniesť voňavé inšpirácie pre vaše nežnejšie polovičky, mamky, dcéry, priateľky. Ve... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

OBJEDNÁVKY JE MOŽNÉ

ROBIŤ AJ CEZ :

yodeyma.parfemy

@gmail.com

 

  1. Úvod
  2. Reklamačný poriadok / REKLAMÁCIA
Reklamačný poriadok / REKLAMÁCIA

6 Reklamačný poriadok / REKLAMÁCIA

6.1    Prevádzkovateľ zodpovedá Spotrebiteľovi, že Tovar je pri prevzatí bez vád. To neplatí ak je predmetom Kúpnej zmluvy tovar s vadami, ktoré je Prevádzkovateľ, ak sú mu známe, alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti mu mali byť známe, povinný oznámiť Spotrebiteľovi.

6.2    Ak obsahuje Tovar vady, má Spotrebiteľ právo požadovať dodanie nového Tovaru bez vád, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané, alebo pokiaľ bol predmetom Kúpnej zmluvy Tovar s vadami, ktoré Prevádzkovateľ, ak mu boli vady známe, alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti mali byť známe, oznámil Spotrebiteľovi. Pokiaľ sa vada týka iba súčasti Tovaru, môže Spotrebiteľ požadovať len výmenu danej súčasti tovaru; ak to nie je možné, má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy vyplnením formulára    REKLAMÁCIA 

a nasledným odoslaním na yodeyma.parfemy@gmail.com 

alebo doporučným listom na adresu sídla :

Alena Lejková PARFUMÉRIA a DOPLNKY

Šoltésovej 502/8

040 01 Košice-Juh.

6.3    Právo na dodanie nového Tovaru, alebo výmenu súčasti tovaru má Spotrebiteľ aj v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže daný Tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takomto prípade má Spotrebiteľ právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť.

6.4    Ak Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy neodstúpi alebo si neuplatní právo na dodanie nového Tovaru bez vád, ani na výmenu , môže požadovať primeranú zľavu z ceny Tovaru. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z ceny Tovaru aj v prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať nový Tovar bez vád,  ako aj v prípade, že Prevádzkovateľ nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo ak by zjednanie nápravy spôsobilo Spotrebiteľovi značné obtiaže.

6.5    Právo z vadného plnenia Spotrebiteľovi neprináleží, pokiaľ Spotrebiteľ pred prevzatím Tovaru vedel, že Tovar má vadu, alebo pokiaľ Spotrebiteľ vadu sám spôsobil.

6.6    Zodpovednosť Prevádzkovateľa za vady Tovaru sa nevzťahuje na opotrebenie Tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, pri Tovare predávanom za nižšiu kúpnu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia kúpna cena dohodnutá, pri použitom Tovare na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú Tovar mal pri prevzatí Spotrebiteľom, alebo ak to vyplýva z povahy Tovaru.

6.7    Ak je na Tovar poskytovaná záruka, Spotrebiteľ má právo uplatniť zodpovednosť z vadného plnenia v záručnej dobe.

6.8    Na žiadosť Spotrebiteľa je Prevádzkovateľ povinný poskytnúť Spotrebiteľovi záručný list. Ak to povaha Tovaru umožňuje, postačuje namiesto záručného listu vydať Spotrebiteľovi doklad o zakúpení Tovaru.

6.9    Reklamácia Tovaru, vrátane odstránenia vád daného Tovaru, musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Prevádzkovateľ so Spotrebiteľom nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má Spotrebiteľ rovnaké práva, akoby sa jednalo o podstatné porušenie Zmluvy.

6.10    Lehota na vybavenie reklamácie neplynie v prípade, že Prevádzkovateľ neobdržal od Spotrebiteľa všetky podklady potrebné pre vybavenie danej reklamácie, a to do doby, než budú dané podklady dodané.

6.13    V prípade výmeny Tovaru je Spotrebiteľ povinný poškodený tovar zaslať Prevádzkovateľovi, ktorý mu objedná nový, nepoškodený a následne odošle

Novinky z nášho blogu

Niečo a nás a ako sa cítiť krásne a štýlovo s parfémami z nášho e-shopu 
20.01.2023
Niečo a nás a ako sa cítiť krásne a štýlovo s parfémami z nášho e-shopu 
" Móda nie je len o oblečení a doplnkoch, ale aj o vôni, ktorá vás sprevádza celý deň " Parfémy sú dôležitou súčasťou vašej image a môžu vám pomôcť ... čítať celé
TOP produkty 2022
28.12.2022
TOP produkty 2022
Milí zákazníci, radi by sme vám bližšie predstavili naše najpredávanejšie produkty v uplynulom roku. Snáď vám to bude inšpiráciou pri výbere nového pa... čítať celé
Tipy na vianočné darčeky pre dámy
10.11.2022
Tipy na vianočné darčeky pre dámy
A je to tu! Vianoce sa nezadržateľne blížia a aj my vám chceme priniesť voňavé inšpirácie pre vaše nežnejšie polovičky, mamky, dcéry, priateľky. Ve... čítať celé
Ako správne používať parfém?
28.10.2022
Ako správne používať parfém?
Pre niekoho automatická vec, pre iného španielska dedina. Bojíte sa, že to preženiete s množstvom parfému? Alebo naopak máte pocit, že ste sa doslova ... čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Osobný odber Obchod
  • ALŽBETINA 11
  • (od hlavnej, smer Dominikánske nám.)
  • KOŠICE stare mesto
  • 040 01
      Map
Kontakty .. Eshop
Logo
YODEYMA-PARFEMY.sk
Alena Lejková
Nonstop
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk